AKTUALITY

 

06.09.2017 - Volná pracovní pozice "Administrativní pracovník pohřební služby" - nástup 1.10.2017


Volná pracovní pozice „Administrativní pracovník pohřební služby a správy hřbitovů, řečník u pohřbů, prodej zboží“.
Požadavky: středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Nástup: 1.10.2017
Praxe: Praxe v oboru minimálně 5 let
Pracovní poměr: HPP

V případě zájmu o uvedenou pozici kontaktujte p. Zárubovou na tel. č. 737238105, 596815131

 
 

31.10.2017 - "Vedoucí provozního úseku komunikace a dopravy" - nástup 1.1.2018


Popis pracovní pozice:

Provozně-technické plánování

Řízení a kontrola činnosti střediska

Personální řízení střediska

Ekonomické plánování 

Komunikace se zákazníky a dodavateli

Odpovědnost za plnění stanovených úkolů

  

Požadavky:

VŠ nebo ÚSO technického zaměření

Praxe: VŠ-minimálně 3roky, ÚSO - minimálně 8let

Organizační a řídící schopnosti

Samostatnost, spolehlivost a ochota vzdělávání

Občanská bezúhonnost

Znalost práce na PC

Řidičský průkaz sk.B

 

Požadované doklady:

motivační dopis

strukturovaný životopis

výpis z rejstříku trestů

kopie dokladu o požadovaném vzdělání

zašlete do 15.11.2017 na email peklanska@tsh.cz nebo recinska@tsh.cz nebo doručte na personální oddělení v sídle společnosti.

 

 

 

 

 
 

20.4.2017 > Pozvánka na řádnou valnou hromadu


Dne 24.5.2017 v 13.30 hod se bude konat řádná valná hromada společnosti Technické služby Havířov a.s.

Pozvánka na ŘVH ve formátu PDF
 
 

31.1.2017 > Výběrové řízení na pracovní pozici „Vedoucí provozního úseku – Údržba zeleně“ - UKONČENO


Technické služby Havířov a.s. vyhlašují výběrové řízení na pracovní pozici „Vedoucí provozního úseku – Údržba zeleně“
Pozice: Vedoucí provozního úseku – Údržba zeleně
Popis pozice: Provozně-technické plánování, řízení a kontrola veškerých činností svěřeného úseku; Personální řízení svěřeného úseku; Ekonomické plánování a řízení svěřeného úseku; Komunikace se zákazníky a dodavateli; Odpovědnost za plnění stanovených ukazatelů svěřeného úseku.
Požadavky: Vysokoškolské nebo středoškolské s maturitou v oboru údržba zeleně, zahradnictví nebo krajinářství Zdravotní způsobilost
Řidičské oprávnění sk. B; skupina C, T, E výhodou
Znalost práce MS Office
Komunikativnost, Svědomitost, Samostatnost, Kreativita, Vůdčí schopnost, Smysl pro týmovou práci
Zdravotní způsobilost
Min. řidičské oprávnění sk. B; skupiny C, T, E výhodou
Samostatnost, svědomitost a ochota práce přes čas nebo na směny

Praxe: Středoškolské vzdělání s maturitou min. 8 roků Vysokoškolské (Bc.) min. 4 roky
Vysokoškolské (Ing.) min. 3 roky
Praxe na vedoucí pozici výhodou.
Plat: 25.000 – 30.000 Kč/měsíc
Pracovní poměr: HPP

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš životopis na adresu recinska@tsh.cz nebo peklanska@tsh.cz, případně jej doručte na personální oddělení v sídle společnosti.

 
 

31.1.2017 > Výběrové řízení na pracovní pozice „Dělník údržby zeleně“ - UKONČENO


Technické služby Havířov a.s. vyhlašují výběrové řízení na pracovní pozice „Dělník údržby zeleně“.
Pozice: Dělník údržby zeleně
Popis pozice: Činnosti spojené s údržbou zeleně, údržba svěřené techniky, v zimních měsících činnosti spojené se zimní údržbou komunikací.
Požadavky: min. SOU s výučním listem; obor zámečník, mechanik nebo zahradnictví výhodou
Zdravotní způsobilost
Min. řidičské oprávnění sk. B; skupiny C, T, E výhodou
Samostatnost, svědomitost a ochota práce přes čas nebo na směny

Praxe: Praxe v oblasti údržby zeleně výhodou.
Plat: 80,- až 95,- Kč/hod.
Pracovní poměr: HPP

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš životopis na adresu recinska@tsh.cz nebo peklanska@tsh.cz, případně jej doručte na personální oddělení v sídle společnosti.

 
 

23.3.2016 > Den Technických služeb Havířov


Dne 23.3.2015 se konal Den Technických služeb Havířov formou zábavného odpoledne (netradiční hry a soutěže) a ukázkou techniky. Fotografie z akce naleznete zde

 
 

24.3.2016 > Pozvánka na řádnou valnou hromadu


Dne 27.4.2016 se bude konat řádná valná hromada společnosti Technické služby Havířov a.s.

Pozvánka na ŘVH ve formátu PDF
 
 

1.7.2015 > Nové "Standardy pro dodavatele zboží, služeb a stavebních prací" platné od 1.7.2015


Společnost Technické služby Havířov a.s. stanovuje od 1.7.2015 "Standardy pro dodavatele zboží, služeb a stavebních prací" jako závazné podmínky vzájemného obchodního vztahu mezi společností Technické služby Havířov a.s. a dodavateli. Více informací a požadované dokumenty naleznete zde.


 
 

27.5.2015 > Srdečně vás zveme u příležitosti MDD v pondělí 1.6.2015 od 10,00 hod - 16,00 hod. do útulku MAX na "Den otevřených dveří".


V útulku se na vaši návštěvu v současné době těší 76 pejsků,8 koček, 1 zakrslý králík, potkan a papoušek korela. Po prohlídce, možnost zapůjčit pejska na procházku. Naši svěřenci uvítají, když jim přinesete nějaký pamlsek, piškoty, které všichni milují.


Program:
10,00 hod. - 10,30 hod. ukázka základního výcviku psů, Kynologický klub Horní Suchá
10,30 hod. - 11,00 hod. ukázka psího sportu agility, Kynologický klub Horní Suchá
11,00 hod. - 16,00 hod. prohlídka areálu útulku


Kolektiv útulku MAX.

 
 

26.3.2015 > Pozvánka na řádnou valnou hromadu


Dne 29.4. 2015 se bude konat řádná valná hromada společnosti Technické služby Havířov a.s.

Pozvánka na ŘVH ve formátu PDF
 
 

25.3.2015 > Pozvánka na Den otevřených dveří v útulku MAX 10.4.2015


Srdečně Vás zveme dne 10.4.2015 do útulku MAX na „ Den otevřených dveří“.


Prohlídka areálu od 11,00 hod. – 16,00 hod.


Na návštěvu veřejnosti se těší 70 pejsků, jedná desítka koček a několik morčat. Po prohlídce si můžete některého z pejsků zapůjčit na procházku. Všichni svěřenci útulku uvítají, když jim přinesete pamlsek v podobě piškotů, které všichni miluji.


Kolektiv útulku MAX.

 
 

24.2.2015 > Změna provozní a návštěvní doby útulku od 1.3.2015


Oznamujeme změnu návštěvní a provozní doby útulku s platností od 1.3.2015:

Návštěvní doba útulku pro veřejnost
pondělí - sanitární den
úterý – pátek od 13,00 do 16,30 hodin
sobota - neděle, svátky od 13,00 do 16,30 hodin

Výdej psů původním majitelům
denně v provozní době od 8,00 do 17,00 hodin

Provozní doba útulku
pondělí - neděle, svátky od 8,00 do 17,00 hodin

 
 

12.2.2015 > Nabídka volných kapacit.


Společnost Technické služby Havířov a.s, středisko komunikací a dopravy, nabízí volnou kapacitu jak pro okolní obce a firmy, tak pro občany a širokou veřejnost.

Máme k dispozici tým zkušených a odborně zdatných pracovníků s moderním technickým vybavením a vzhledem k dosahovaným, dlouhodobým výsledkům, je naše společnost držitelem certifikátu jakosti ČSN EN ISO 9001.

Širokou nabídku prováděných prací našeho střediska na úseku stavební činnosti, čištění komunikací, dopravního značení a zámečnických prací, najdete na našich webových stránkách včetně kontaktů.

Piště, volejte, ptejte se. Na vaše dotazy Vám odpoví naši odborní pracovníci a doporučí nejekonomičtější řešení vašeho požadavku.

Vaše starosti za Vás rádi vyřeší pracovníci střediska komunikací a dopravy.

 
 

15.1.2015 > Vysoká kvalita poskytovaných služeb opět certifikována.


Dne 9.1.2015 proběhl v naší společnosti recertifikační audit dle norem ČSN EN ISO 9001:2009 a ČSN EN ISO 14001:2005. Společnost ve všech bodech obhájila požadavky na systém managementu kvality i na systém environmentálního managementu a získala tak prodloužení obou certifikátů na další 3 roky, tj. od 12.1.2015 do 12.1.2018.